Saturday, August 14, 2010

ramadhan oh ramadhan bab 4

Ya Allah...kali ni ujian aku berbeza...
minta pendapat kawan2 yg terbaca blog aku ni....
knp bulan ramadhan ni aku sembahyang masih belum sempurna..dah lah sebelum2 solat tak sempurna...
malam ni sepanjang solat2 aku tak khusyuk..terus terang je..sbb geram sgt...kat hati ni ade perasaan riyak,ujub,takabur,bengang..disebabkan imam kurang menguasai bacaan dalam solat..
soalannya: kan syaitan kene ikat???siapa yg dok bisik2 dalam hati...knp solat pon masih blom khusyuk..makin teruk aku rasa...dah lah siang kejenye asik nak tdo je...apakah selama ini nafsu yg mendorong kita melakukan kejahatan...ataupun syaitan??
aku tak tau nak tanya sapa..nak tny bapak aku malu la plak..so kalau2 ade sape2 yg terbukak blog aku ni tolong sangat2 jawab...
semoga Allah memberi balasan yg berganda kpd mereka yg sudi jawab...

No comments: