Thursday, August 12, 2010

laki pukul perempuan

selapas selesai solat maghrib di surau..aku pon mengayuh basikal untuk membeli sebatang rokok..biasalah kan..lepas puasa mesti nak kene sebatang..aku jarang beli dah rokok kotak...mahal..membazir...so beli batang2 je..hehehe...
tgh syok2 isap rokok sambil naik basikal..tiba2 aku nampak ade mamat ni dok marah2 kat awek dia..aku tak tau la awk ke tak..tapi aku rasa tu awek dia...
dia pukul awek dia..peh..berderau aku tgk..so aku usha je la mamat tu..supaya dia goyang...tapi tak goyang pon..aku je yg goyang..hahahaha...disebabkan aku ade kat situ dia mcm slow sikit..awek tu pon lari...sambil mengis teriak2 campur takut..yela kan..dan kene balon ngan balak dia...
pastu aku pon jalan la mcm biasa..bila aku jauh sikit je aku tgk balak dia kejar awek dia...kawan dia 2 org takleh wat pape..cuma leh sound je...yg sound tu pon LELAKLEM..a.k.a lelaki lembut...
aku pon berlalu mcm tu je..malas nak kejar...tp rasa bersalah tak dapat nak tolong awek tu....
pengajaran...
1.aku xdapat nak halang..tandanya aku ni masih takut2 nak tolong orang..itulah selemah2 iman...
2. jangan pukul pompuan..sian dia..sakit tau kene pukul....cuba aku pukul kau..mesti sakit punya..hehehe
3. bulan2 ramadhan ni pon masih ade lagi kes camtu..maknanya ramai lagi org kita yg belom sedar dgn agama..apa tanggungjawab kita bro???
4. jauhkan lah dari kapel2...sbb tu sampai skang aku lom ade awek..hahahaha...
5. lelaki yg pukul pompuan ni lelaki dayus...walaupon muka bro tu ganas..rambut panjang..tu yg buat aku goyang tu...hahahaha..lgpon aku takde kene mengena...dan kedudukan aku jauh dari diorg...hehe..alasan je sume tu..hehe

itulah dia secara ringkas peristiwa laki pukul pompuan..untuk sume laki2..jgn pukul pompuan tau...kesian....hehe

No comments: